• (Android) Jewels Legend - Match 3 Puzzle کوڈ جنریٹر پریموجمز

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jewels Legend - Match 3 Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jewels Legend - Match 3 Puzzle IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ کوڈ جنریٹر پریموجمز ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Jewels Legend - Match 3 Puzzle 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    گیم کی طرح، لیکن یہ بند ہوتا رہتا ہے۔ جب میں اسے بیک اپ کھولتا ہوں تو مجھے دوبارہ شروع کرنا پڑتا ہے۔

    بالکل دوسرے میچ 3 گیمز کی طرح اس کا مزہ کسی خاص سطح تک ہے جو مایوسی کے سوا کچھ نہیں بن جاتا، اس معاملے میں لیول 35۔ یقیناً، اگر میں بونس آئٹمز خریدتا ہوں تو اسے شکست دے سکتا ہے۔ lol اب مزہ نہیں آرہا ان انسٹال کرنا۔

    یہ واقعی پریشان کن ہے کہ 2 بار آئی ایم 1 ایڈونچر موڈ پر ایل وی ایل 5 کو شکست دینے سے ہٹ جاتا ہے گیم کریش ہو جاتی ہے اور مجھے دوبارہ شروع کرنے پر مجبور کرتی ہے

    یہ چیلنجنگ مذاق ہے لیکن آسان بھی ہے... یا میں صرف ہوشیار ہوں .. کسی بھی طرح سے زبردست گیم

    Jewels Legend - Match 3 Puzzle Arcade lsqa

    مجھے ترقی کرنا پسند ہے اور یہ کھیل 70 کی سطح پر تفریح کرنا بہت مشکل ہو گیا ہے۔

    میں واقعی اس کھیل سے لطف اندوز ہوتا تھا لیکن اب بہت زیادہ چھوٹی چھوٹی پریشانیاں ہیں۔ شاذ و نادر ہی آپ کے سرور سے جڑتا ہے۔ دوبارہ نہیں گھومنا، مفت ڈرامے، اضافی چالیں، وغیرہ۔ چابیاں والی سطحیں خوفناک ہوتی ہیں، شاذ و نادر ہی اتنی چابیاں گرتی ہیں کہ الاٹ شدہ چالوں کی مقدار کے ساتھ سطح کو مکمل کیا جا سکے۔

    گیم مکمل طور پر کریش ہو گیا ہے مجھے بالکل بھی چلنے نہیں دے گا۔

    زبردست کھیل. اچھی گرافکس۔ بہت دل لگی

    Jewels Legend - Match 3 Puzzle Arkade cwt

    جیلس یا کوکی جام کے ساتھ یہ تمام گیمز، یا یہاں تک کہ اینڈی کو کچلنے والے اس طرح کے ان میں بہت زیادہ اشتہارات، دھوکہ دہی، چالیں ہیں یا آپ کے لیے گیم کھیلنا چاہتے ہیں۔ اگر وہ آپ کو دکھاتے ہیں کہ پہلا کس طرح کھیلنا ہے تو آپ اسے اپنے اوون پر کھیلنے دیں ٹھیک ہے لیکن وہ کبھی کبھار بہت زیادہ سابقہ دکھاتے ہیں: یا کوئی بھی وہ نہیں ہیں جنہیں میں حذف کرتا ہوں اور 1 اسٹار دیتا ہوں۔ مجھے ٹاکنگ ٹام کے ساتھ پرانے گیمز اور ریس کار پسند ہے لیکن وہ بھی بدل گئی تھی اور اب کھیلنا مشکل ہے۔ میں نئے بہتر گیمز کی تلاش میں ہوں۔

    آپ 49 کی سطح پر پہنچ جاتے ہیں اور اس وقت تک آگے نہیں بڑھ سکتے جب تک کہ آپ مزید جانیں نہ خریدیں جب گیم شروع میں یہ کہے کہ آپ کی زندگیاں لامحدود ہیں۔ کیا بات ہے، گیم اب ان انسٹال ہے۔ اس سے پریشان نہ ہوں۔

    پہلے محسوس ہوا کہ کھیل بہت آسان ہے لیکن پھر اس نے دلچسپی کو عروج پر رکھا۔ بہت آرام دہ اور ہلکا چیلنجنگ کھیل۔ یہ پسند نہ کریں کہ آپ کو 3 اسٹارز کے ساتھ صرف 5 سکے اور باقی کے لیے 0 ملیں گے۔ پھر کھیل جاری رکھنے کے لیے اضافی 5 موڑ حاصل کرنے میں 80 سکے لگتے ہیں... اچھا نہیں! منی گیمز اچھے ہیں لیکن ایسا محسوس ہوتا ہے کہ مقصد کو کیسے حاصل کرنا ہے یہ معلوم کرنے میں دو بار لگتا ہے اور تب تک آپ کے پاس کوئی موڑ باقی نہیں رہے گا۔

    بہت نشہ آور۔ مجھے یہ پسند ہے کہ جس طرح سے ہر سطح میں ہر بار شامل ہونے والے نئے عناصر کے ساتھ تھوڑا سا مختلف ہوتا ہے۔ اسے دلچسپ اور چیلنج رکھتا ہے۔

    انعام کی ادائیگیوں میں خرابی، اشتہارات چلنے پر گیم کریش ہو جانا۔ اس کے ساتھ پیش کرنے کے لئے اس قسم کے بہت سارے کھیل ہیں، ان کا مقصد آرام دہ ہونا ہے، پریشان کن نہیں۔

    سطح کو مکمل کرنے میں بہت زیادہ وقت لگ رہا ہے۔ اگر آپ نہیں کر سکتے تو آپ کو واپس آنے کے قابل ہونا چاہئے۔ کھیل بورنگ بناتا ہے. اب بھی ایک ستارہ کی درجہ بندی.

    جنوری کی تازہ کاری کے بعد سے کوئی مفت تحفہ نہیں ہے۔ یہ کہتا رہتا ہے کہ "لوڈ ہو رہا ہے" کوئی مفت تحفہ دستیاب نہیں بعد میں واپس آئے گا۔ اور اب آپ پہیے کو صرف ایک بار گھما سکتے ہیں جہاں سے پہلے اگر آپ کوئی ویڈیو دیکھتے ہیں تو آپ دو بار گھوم سکتے تھے۔ براہ کرم درست کریں کہ میں 854 کی سطح پر پھنس گیا ہوں اور مجھے کھیلنا پسند ہے!

    میں اس کے "زندگی" کے پہلو کو ناپسند کرتا ہوں۔ جب تک میں جان نہیں خرید سکتا آگے نہیں بڑھ سکتا؟ اسے بھول جاؤ!

    میں اسے پسند کرتا تھا لیکن آخری اپ ڈیٹ کے بعد سے ہر چیز (گرنے والے بلاکس) ہل رہی ہے اور اسے روکنے کا کوئی آپشن نہیں ہے۔ اسے مزید نہیں کھیل سکتے۔ مجھے ایک تازہ کاری کی امید ہے۔

    یہ بہت ساری سطحوں کے ساتھ ایک تفریحی ایپ ہے۔ نیچے کی طرف آپ وقتا فوقتا دلوں سے باہر ہوجاتے ہیں۔

    بہت سے اشتہارات، اور وہی چند بار بار دہرائے جاتے ہیں، بورنگ

    یہ گیم ٹھیک ہے لیکن اس میں بہت سارے اشتہارات ہیں جو گیم کے لطف اندوز ہونے میں خلل ڈالتے ہیں۔ تو میں اسے بہت سے اشتہارات کی وجہ سے ان انسٹال کرنے جا رہا ہوں جو بہت پریشان کن ہیں!

    Sonic Dash 2: Sonic Boom Arcade uak

    ویڈیو کے لوڈ نہ ہونے کی وجہ سے بہت مشکل اور آپ اپنے کھیل کھو دیتے ہیں۔

    کیا آپ نے میرا پچھلا پیغام پڑھا؟ اس صفحہ پر جواب دینے کے بعد میں نے سوچا کہ آپ کچھ تبدیلیاں کریں گے، لیکن اس کے بعد سے کچھ نہیں۔ اور یہاں میں دوبارہ زندگی کی کمی کی وجہ سے کھیلنے کے قابل نہیں ہوں، جب تک کہ میں خرچ نہ کروں۔ اوپر کہیں بھی یہ نہیں کہا گیا ہے کہ آپ یہ گیم صرف اس صورت میں کھیل سکتے ہیں جب آپ پیسہ خرچ کریں۔ میں سوچنے لگا ہوں کہ آپ فنکار ہیں!

    Jewels Legend - Match 3 Puzzle Pelihalli fcmt

    مجھے کھیل بہت پسند ہے۔ مجھے صرف ایک مسئلہ تھا۔ مجھے اگلی پہیلی پر جانے کے لیے ایک اور کی ضرورت تھی میں نے ویڈیو آپٹ کا استعمال کیا، میں حرکت سے باہر تھا لیکن ویڈیو 30 منٹ تک 10 سیکنڈ پر رہی اس لیے مجھے گیم ختم کرنا پڑی! اچھا نہیں!

    جب بھی آپ ہمیں کرسمس جیسی تقریب دیتے ہیں تو میں کبھی بھی پوری صلاحیت حاصل نہیں کر سکتا کیونکہ یہ مجھے پیچھے ہٹاتا رہتا ہے اور مجھے آگے بڑھنے نہیں دیتا یہ ماضی کے واقعات پر ہوا ہے لیکن کبھی بھی ایسا نہیں ہوتا ہے جب یہ پریشان کن ہو، براہ کرم اسے حل کریں۔

    گیم سے باہر نکلنے کے لیے بہت سارے مراحل، اس کے علاوہ جب آپ کو وقت گزرنے کی ضرورت ہوتی ہے تو گیم آپ کو مصروف رکھتا ہے۔

    پہلے تو بہت مزے دار اور لت لگتے ہیں لیکن ایک خاص سطح پر پہنچنے کے بعد حقیقی رقم خرچ کیے بغیر اسے شکست دینا کافی حد تک ناممکن ہے اور میں ایسا کرنے والا نہیں ہوں۔ تو یہ اچھا تھا جب تک یہ چلتا رہا!

    ایک اشتہار دکھاتا رہتا ہے، ورڈ اسکیپ تلاش، جس سے میں باہر نہیں نکل سکتا۔ اسکرین پر کوئی X یا بند نہیں ہے۔ Jewels Legend گیم تفریحی ہے، لیکن اس اشتہار نے اسے بہت مایوس کر دیا ہے۔

    مزہ. کچھ اچھی چیلنجنگ لیولز۔ایک جوڑے ایسا لگتا ہے جیسے آپ کو خصوصی استعمال کرنا پڑے۔ اب تک حقیقی رقم خرچ کرنے کی ضرورت نہیں ہے

    گیم بذات خود اچھا ہے، لیکن مسلسل اشتہار کے ہر دوسرے درجے پراکسی AD سے مکمل طور پر خراب ہو گیا ہے! یہ 100% گیم کو بہترین طور پر 1 اسٹار بناتا ہے....

    خوفناک! آپ بورڈ کے بغیر اسے بہت زیادہ کھیل سکتے ہیں۔ آف لائن کامل ہے!

    سالوں سے کھیل رہا ہوں میں کبھی بور نہیں ہوا وہاں لاگ ان اکاؤنٹ ہونا ضروری ہے۔ جب بھی میں نیا فون خریدتا ہوں تو مجھے نیا شروع کرنے سے نفرت ہے۔

    تازہ ترین 2.32 ورژن ڈاؤن لوڈ نہیں کر سکتے۔ جو گوگل پلے مجھے دکھاتا ہے وہ v2.30.1 ہے اور میں جانتا ہوں کہ اس میں نیا دستیاب ہے کیونکہ میں نے اسے اپنے دوسرے فون پر حاصل کیا ہے۔ میں نے گوگل پلے اور گوگل پلے سروسز سے تمام ڈیٹا اور کیش کو صاف کر دیا... میں نے اپنا گوگل اے سی ڈیلیٹ کر کے دوبارہ فعال کر دیا... کچھ نہیں۔ مجھے اسٹور میں ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے تازہ ترین 2.30.1 ورژن دکھاتا رہتا ہے۔ مدد؟

    تو بات یہ ہے۔ میں گیمز پر پیسہ خرچ نہیں کرنا چاہتا۔ میں مکمل طور پر کھیلنے کے قابل تجربہ چاہتا ہوں۔ جیول لیجنڈ کے پاس اشتہارات کی ایک معقول تعداد ہے، لیکن یہ مکمل طور پر چلانے کے قابل ہے - آپ ایک پیسہ خرچ کیے بغیر عام طور پر آگے بڑھ سکتے ہیں اور کچھ اضافی زندگیاں اور پاور اپ حاصل کر سکتے ہیں۔ میں ان فوائد کے لیے اشتہارات لوں گا۔ یہ بہت مزہ ہے!

    تازہ ترین اپ ڈیٹ کے بعد گیم شروع نہیں ہو سکتی۔

    تھوڑی دیر کے لیے تفریح، لیکن کچھ کیڑے انہیں باہر نکالنے کی ضرورت ہے۔ کلیدی چیلنجوں پر، آپ 10+ چالیں خرچ کریں گے بغیر کوئی نئی کلید چھوڑنے کے۔ تو یقیناً آپ ہار جائیں گے۔

    ایپ اچھی طرح سے کام کرتی ہے لیکن پچھلے ڈیڑھ ہفتے یہ کہتی رہتی ہے کہ جواب نہیں ہے اور ایپ بند کر دیں یا جواب دینے کا انتظار کریں لیکن اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا اگر آپ جواب کے لیے انتظار کریں دبائیں تو یہ اب بھی بند ہو جاتی ہے جب تک یہ کھلی رہتی ہے 5 یا 6 منٹ زیادہ تر وقت یہ 1 یا 2 منٹ میں بند ہو جاتا ہے۔

    بالکل اسی طرح جیسے دوسرے موبائل گیمز p2w اور ادائیگی کریں کہ میکینک کا انتظار نہ کریں۔

    اچھی گیم لیکن مفت کھیل جیت کے سکوں پر پابندی ہے لیکن ان کے ساتھ کریڈٹ نہیں لیا جاتا ہے؟میں اس گیم کو حذف کر رہا ہوں کیونکہ یہ آپ کو جیتنے کا کریڈٹ نہیں دیتا ہے۔ اگر آپ کھیلنا چاہتے ہیں تو وہ چاہتے ہیں کہ آپ ادائیگی کریں۔

    اشتہارات سے بھرا ہوا ہے جس میں ہٹانے کی خریداری کا کوئی آپشن نہیں ہے۔

    Jewels Legend - Match 3 Puzzle Arcade lsqa

    بندوق کی ایپ ہے۔ لیکن جب یہ آپ کو ویڈیو دیکھنے کا اشارہ کرتا ہے تو آپ اس وقت تک نہیں چلا سکتے جب تک کہ آپ اسے نہ دیکھیں۔ مجھے کبھی کبھی ویڈیو دیکھنے میں کوئی اعتراض نہیں ہوتا لیکن ہمیشہ نہیں۔

    اب جیول لیجنڈ مکرر اور بورنگ ہے۔ اس طرح کے بہت سے کھیل ہیں، لہذا اگر آپ جائزے پڑھتے ہیں تو کہیں اور نظر آتے ہیں. 1*

    Jewels Legend - Match 3 Puzzle Arkade cwt

    گیم بہت مزے کا ہے تاہم مجھے یہ پسند نہیں ہے کہ جب میں کسی خاص سطح کے لیے اپنے ہدف کو نشانہ بناتا ہوں تو گیم میرے لیے اس سطح کو ختم کر دے گی۔ میں چیلنج کو مکمل کرنا چاہتا ہوں اور خود کرنا چاہتا ہوں! میرے پاس ابھی وقت کے علاوہ کچھ نہیں ہے اور میں اپنا کھیل مکمل کرنا چاہتا ہوں!!!

    پہیلی #47 بہت مشکل۔ مکمل کرنے سے پہلے تقریباً 30 بار کوشش کی۔ اب کھیلنے کا مزہ نہیں رہا۔

    بہت زیادہ گھماؤ کے نتیجے میں زندگی یا سکّے ہوتے ہیں۔ شاذ و نادر ہی آپ کو گیم کھیلنے میں مدد کے لیے دوسرے انعامات ملتے ہیں۔

    یہ کافی ٹھنڈا نسبتاً سادہ اور کھیلنے میں آسان ہے۔ مجھے اس طرح کے حکمت عملی والے کھیل کھیلنا پسند ہے۔ اس کے علاوہ، بہت سارے اشتہارات نہیں جو بہت اچھا ہے۔ میں اس گیم کی تجویز کرتا ہوں اگر آپ صرف وقت گزارنے کے لیے ایک سادہ کھیل میں ہیں۔

    مجھے یہ کھیل آج تک پسند ہے جب تک میرے پوائنٹس میرے کھیل سے غائب ہو گئے۔ میں جانتا ہوں کہ میں نے انہیں استعمال نہیں کیا کیونکہ میں انہیں کچھ اضافی گیم مدد خریدنے کے لیے بچا رہا تھا۔ میں ایک سال سے یہ گیم کھیل رہا ہوں اب یہ تیسری بار ہے اور میں آپ کو یہ بھیج رہا ہوں یہ صرف گیم نہیں ہے آپ پوائنٹس کیوں لے رہے ہیں۔ میں اداس ہے پتلی کھیلنے کے لئے کچھ اور تلاش کرنے کے لئے جا رہا ہوں. یہ گیم آپ کو دھوکہ دیتی ہے بہتر طور پر دیکھیں کہ آپ کے پوائنٹس مجھے پوائنٹس خریدنے کی کوشش کرتے ہیں جب میں نے 210 پوائنٹس نہیں لیے تو یہ شرم کی بات ہے۔

    اچھی گیم ٹول میں بہت سارے سکے لے لیتے ہیں استعمال کرنے کے لیے میں ٹول خریدنے کے لیے کوڈ نہیں کر سکتا، سکے کہ مجھے بہتر کوشش کرنے کے لیے اتنے زیادہ وقت سے گیم کیوں شروع کرنی پڑتی ہے۔ اسی لیے میں نے فور سٹار وارز دیں۔

    Jewels Legend - Match 3 Puzzle Pelihalli fcmt

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :