• (Android/iOS) Kitchen Craze: Free Cooking Games \u0026 kitchen Game دھوکہ دہی کوڈ مزید primogems

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kitchen Craze: Free Cooking Games \u0026 kitchen Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Kitchen Craze: Free Cooking Games \u0026 kitchen Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ دھوکہ دہی کوڈ مزید primogems ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Kitchen Craze: Free Cooking Games \u0026 kitchen Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    مجھے کھیل پسند ہے اور پھر میں اس سے نفرت کرتا ہوں آپ کو کھیل سے لطف اندوز ہونے کے لیے بنیادی طور پر پیسے خرچ کرنے پڑتے ہیں اگر آپ اپنے صارفین کو تیزی سے خدمت کرتے ہیں تو آپ کو شروع میں مزید گاہک خریدنے کے لیے پیسہ خرچ کرنا پڑتا ہے جب تک کہ آپ بیچ میں نہ آجائیں آپ اسے پسند کریں گے۔ آپ اس سے نفرت کرنے جا رہے ہیں لگ بھگ آپ کو گیم میں شامل کرنے کے لئے ایک سیٹ اپ کی طرح محسوس ہوتا ہے میرا آپ کو مشورہ یہ ہے کہ اگر آپ گیم سے لطف اندوز ہونے اور پر سکون دماغ رکھنے کا ارادہ رکھتے ہیں تو اسے نہ کھیلیں جب تک کہ آپ ہر 10 سیکنڈ میں زیادہ رقم خرچ کرنے کو تیار نہ ہوں۔

    جواہرات تک واقعی تفریحی اور عادی کھیل۔ اپ گریڈ کرنے کے لیے جواہرات کی ضرورت ہوتی ہے جو مزید جواہرات حاصل کرنے کے لیے کاموں کو مکمل کرنا قدرے پیچیدہ ہوتا ہے یا آپ کو خریدنے کی ضرورت ہوتی ہے اور میں خریداری کے لیے اپنی cc استعمال نہیں کروں گا۔

    یہ اب تک اتنا مشکل نہیں ہے۔ ان میں سے کچھ گیمز جواہرات کے بغیر ہرانا تقریباً ناممکن بنا دیتے ہیں۔ اب تک بہت اچھا اس کا مزہ ہے اور میں اس وقت آنے والے گیمز پر لگا ہوا ہوں۔

    مجھے یہ کھیل بہت پسند ہے، لیکن جیسا کہ میں نے مشاہدہ کیا ہے مجھے لگتا ہے کہ مجھے اپنا اپ ڈیٹ کرنے کی ضرورت نہیں ہے کیونکہ جیسا کہ میرے دوست نے کہا، اس سے میرے تمام سکے اور جواہرات ضائع ہو جائیں گے۔ اور ستارے حاصل کرنا مشکل ہے، مجھے صرف پرانا ورژن پسند ہے۔

    ابھی تک مزہ آیا، پھر بھی کافی جواہرات نہیں ملے۔ نیا جائزہ، ابھی ابھی دوسرا ریستوراں کھولا ہے، یہ مجھے ٹارٹیلس کو پکانے کے بعد پلیٹ میں منتقل کرنے نہیں دے گا۔ براہ کرم اس مسئلے کو حل کریں!!!! آگے بڑھنا ناممکن ہے. اگر میں کر سکتا ہوں تو میں اس صفر ستاروں کی درجہ بندی کروں گا کیونکہ میں بالکل نہیں کھیل سکتا۔

    یہ ایک تفریحی کھیل ہے.. صرف مسئلہ یہ ہے کہ جب آپ آخر میں مفت جواہرات کے لیے لمبی ویڈیوز دیکھتے ہیں تو یہ آپ کو جواہر نہیں دیتا۔ یہ کچھ دنوں سے ہو رہا ہے۔

    اب تک کا کھیل پسند ہے، لیکن مجھے اس سے نفرت ہے جب چیزیں اپ گریڈ کریں تو اس میں ہمیشہ ہیرے کی قیمت لگتی ہے۔ دنیا میں ہم ایسے ہیرے کیسے کماتے ہیں جو کمانا مشکل ہے پھر بھی ہمیں تمام سامان کو اپ گریڈ کرنا پڑتا ہے؟

    یہ ایک زبردست گیم ہے، کھیلنے میں مزہ آتا ہے اور آپ اسے آف لائن بھی کھیل سکتے ہیں۔ لیکن بدقسمتی سے اس گیم میں ایک جوڑے نے وہاں پاپ اپ کا اضافہ کیا ہے لیکن اس کے علاوہ یہ کھانا پکانے کا ایک بہترین کھیل ہے۔


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :